১০/৪/১৪ ব্রেসুপবার ৫.৪৫ পিএম
মুই কধা কঙ্
বোয়ের’ সমারে,
ও বোয়েরান ! তর বেঈ যানাত ফুলো
তুম্বাজ কিয়ে নেই ?
চেরোপালা দ
ফুত্থোন
নুঅ নুঅ তুম্বাজ ফুল,
বিঝু দ এঝঙ্
এঝঙ্ ফুলে রঙে সাজিনেই ।
তর আহ্ভাত ন উরের কিত্তেই
মন মাত্তলর মিধেয়ে বাজসানি ?
রোমান্টিক গীদোসুর
দ ভাঝি এভার কধা,
নেই কিত্তেই ?
এজের কিয়ে বানা
কালবৈজেগীর ছজানী !
চোদো খরানত
দ চিতজুরেই দিবার কধা,
এজের কিয়ে উমছাজ্যে
গরম ভাপ্পানী ?
জুরো, র নেই ।
বুঝ্সোং তর জুওব নেই,
দি পাত্তেয়ো নয় ।
সেহ্ক্ পেয়োং,
তুম্বাজ কুত্থুন
এভ’ !
ফুল দ নেই । ফুত্যে ফুলুন ঝরি যেয়োন
সুগুনোহ্ কংগ্রং
পাঘোর মাদি লঘে মিঝেয়ে ।
এলেয়্যে বাগান
আঙি যেইয়্যে দাঙা আঘুনে ।
কুত্থুন আর
ফুদিবাক ফুল ?
বাহ্লা তুলিয়ের
কজ্জালত ফুলোবীজি,
চারা গাজ নার্সারীত
বান্যেহ্ ।
কুত্থুন এভ’ আয় মিধেয়ে বাজ
!
ফর্মালিন বিজ
মিঝিনেই যে ফুল ফুদে,
চদগর মালী সাজী
যে বেবার গরে ।
যিয়োত ফুল নেই, পেঘো নেই
পত্তাপত্তির
নানা রঙ নেই,
ভঙরার মধু নেই
যে ফুলে ফুলে
রোমান্টিক অহ্য় সিয়োত কন গাভুরে
!
সেনত্তেই এ
ছজানী,
এ ছজানী কেনা
মারেবার ছজানী
আহ্ভিলেজর ধগানী,
জাম খেয়ে দুঘোর
ব নিঝেইচ ।
গরুলোর আকসোয়ে
পবন’ বোয়ের ।
কালবৈজেগীর
বর ব সান বেক কোজেই নিদো মাঘে ।
রম’ গুন্ধেলর লোহ্ পাত্থরদেবাল
ভাঙি-
নিঘিলিবার চায়
খেলাং জাগাত ,
ভজ্ মারেবার
চায় বোনবোন্যে নরগর আঘুন
;
ফাগু বানেবার
চায় যমরাজার বিজের’ কিদেব ।
ঈনজুরো গরিবার
চায় সোয় ন পাজ্জ্যে বর্মা ত’
এক ফজত সুঞ্ঝুগোর
ধেক ফেলেই ।
মুই পুঝোর গরঙ
অঝার দেবাবোরেহ্,
ও দেবাবো ! তর বুগোত কালামেঘ
কিত্তেই ?
তর দোল সোজ
রঙান কুধু আহ্রেয়োজ ?
চেরোকিত্যে
ঘুর খো, আমাবান্যেহ্ চোঘোসান,
ত সাঙেইত তারাঊন
কুধু ?
কুধু এচ্ছ্যে
চান্দোবী ?
বেক দ আহ্রেয়োজ, ঘুপঘুপ্প্যে আন্ধারত এগাঝারা তুই ।
মুরোত গুজুরি পাদারা কিজেইক,
তেপ তেপ পরের কিয়ে চোঘোপানি ?
তুই কোই পারিবে নি মরেহ্ ?
বেক অলর ।
খবর পাহ্ঙ্, এ পুঝোরর কন’
জুওব নেই ,
দাংদারাজ্জ্যে নমাত্যে ঈরুক রুহ্মুচ্সান ।
কালা আন্ধার ন অহ্বে কেনেহ্
!
জুম্মদেজর ঘরপোরা কালা ধূমো কুধু লুগেবে
?
ঘুর ন ওহ্ই কেনে থেবে !
আর্মি বুন্দুগোর বারোজো ধূমো কুধু রাঘেবে
?
জাগা আহ্রা জুম্মো জাদর চোঘোপানি-
ব নিজেইজ’ ভাপ কুধু
পুঝিবে ?
তর্ গুজুরোনি মুকালা রুহ্মুজ,
সেটেলারর বলাজুরত পরান যাদে; বাজিবের
ধারোঝে-
সবিতা তুমাচিং সুজাতার কিজেইক
ফুল’করি অকালে ঝরে বানাহ্
আহ্বিলেজ।
==============০০============
No comments:
Post a Comment